Kahraman TV

Necati Okay 5 Yılda Neler Yaptı, Yeni Dönem İçin Neler Vaad Ediyor?

KAHRAMANMARAŞ

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Belediye Başkan Adayı Necati Okay görev süreci boyunca yaptığı çalışmaları ve göreve geldikten sonra yapacağı çalışmaları basın mensuplarıyla paylaştı.

Dulkadiroğlu ilçesinin ilk belediye Başkanı olmak bize nasip oldu. 2. Dönem içinde yine bu görev için adaylığı bize verdiler. Seçim sürecinde yaptıklarımızı ve yapacaklarımızı vatandaşlarımıza anlattık.

2 aylık süreçte çok rahat bir şekilde seçim çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 5 yıl önceki Dulkadiroğlu ile şimdiki Dulkadiroğlu bir değil. Gittiğimiz her yerde belediyemizin bir eserini görüyoruz. Vatandaşımızın ilgi ve alakası çok yüksek.

Seçim sadece seçim döneminde çalışmakla kazanılmaz.

Seçim çalışmaları kapsamında 300 tane muhtar adayımızı ziyaret ettik.

Geride kalan 5 yıl içerisinde kırsal noktalarda dahil her yere sıcak asfalt parke götürdük. Türkiye’de hiç bir ilçe bu kadar kapsamlı çalışmamıştır. Bu alanda oldukça iddialıyız.

Kamu külliyesini bitiriyoruz. Vatandaşlarımız yeni dönemde hizmetleri daha iyi alabilecek.

Doğukent bölgesinde müthiş bir değişim yapılmakta. Kamu Külliyesi bölgeye büyük bir ivme katacak. En önemli vaadimizi yerine getirdik. İnşallah 3 ay içerisinde taşınacağız.

Kırsal alanlara sosyal tesisler yapıyoruz. Şuana kadar 15 bölgeye yaptık ve çok sayıda talep var. Çalışmalarımız devam ediyoruz.

Kahramanmaraş’ımızın en büyük Gençlik Merkezi’ni yaptık. Gençler bizim için çok önemli.

Yüzme havuzu projelerini hayata geçirdik.  Doğukent’te Kahramanmaraş’ın en büyük yüzme spor kompleksini yapıyoruz.

Kapalı çarşı bölgesindeki konakları alarak restore ettik ve bunları hizmete açtık. Mutfak müzesi çalışmamız oldukça ilgi gördü.

Üdürgücü konağını bitirdik.
Maraş araştırmalar merkezinin restorasyonu bitti. İçini doldurmak adına çalışmalarımız sürüyor. Seçimlerden sonra açılışını yapmayı düşünüyoruz.

Mesire alanlarımız oldukça ilgi görüyor. Heyecan merkezinin inşaatı devam ediyor. Bittiğinde açılışını yapacağız. Bungalov evlerimiz de bitmek üzere.

Tüm park ve bahçeleri yeniledik. 132 tane parka değer kattık.

Sokakları iyileştirme çalışmaları yaptık.

Kız öğrenci Yurdu ve toplu konuk projelerimizi tamamlıyoruz. Bütün pazar yerlerini kapalı pazar haline getiriyoruz.

Okullar, camiler, kamu binalarında her yerde Dulkadiroğlu Belediyesi’nin dokunuşu var.

“YENİ DÖNEMDE NELER YAPACAĞIZ”

Kentsel dönüşümle ilgili Divanlı Mahallesi için projemizi hazırladık. Seçimlerden sonra ilk kentsel dönüşüm projemizi oradan başlatacağız.

Yeşil alanlarla ilgili çalışmalarımıza devam edeceğiz. Millet Bahçesi projemiz var.

Acısu kaynağımızı değerlendireceğiz ve burayı bir içmece haline getireceğiz.

İki tane kapalı spor salonu yapacağız.

5 tane halı saha yapacağız.

Macera parkını hizmete açacağız.

El sanatları müzesi yapacağız.

Türbe çalışmalarımız olacak.

Turizm projelerimiz devam edecek.

Sokak iyileştirme çalışmalarımız sürecek. Bahtiyar yokuşunu bitireceğiz.

Turist otobüsü garajı yapacağız.

Mesire alanlarını tamamlayacağız.

Şehrin girişinde yol kenarına bir dinlenme tesisi yapacağız.

Seracılık bölgesi ilan ederek, 1,2,3 dönüm çiftçiye ücretsiz vereceğiz

Yerel kalkınma projelerimiz var.

Güneş enerjisi santrali kuracağız.

Hayvansal atık projemiz var.

3 tane aile sağlık merkezi yapacağız.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.